+36 70 732 3737

DBH Serviced Office BudaPart

1117 Budapest, Dombóvári út 27.

ID: budapart

Bérlési információk  
  • Bérleti díj

    350 € / fő-től

  • Munkaállomások

    200

  • Alapterület

    2510

  • Kategória

    A+

  • Tárgyalótermek: 4 darab
  • Min. bérleti idő: 1 hónap
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Zöld minősítés: LEED Gold
  • Üzemeltetési díj: Nincs!
  • Parkolási díj: 120 €/hó/gk.

DBH Serviced Office BudaPart bemutatása

A DBH Serviced Office BudaPart a 11. kerület szívében, a BudaPart Gate Irodaházban kínál A+ kategóriás, kiadó coworking és szolgáltatott irodákat. A LEED/BREEAM minősítésű irodaház modern, környezetbarát munkakörnyezetet biztosít. A teljesen felszerelt, bútorozott irodák all inclusive konstrukcióban érhetők el. Fedezze fel a budapesti irodabérlés egyik legvonzóbb lehetőségét!

A DBH BudaPart coworking irodái bérlőknek a BudaPart Gate Irodaházban

A DBH Serviced Office BudaPart a 11. kerület egyik legmodernebb irodaházában, a BudaPart Gate második emeletén, a 1117 Budapest, Dombóvári út 27. szám alatt kínál A+ kategóriás irodákat. Az összesen 2500 m²-en elérhető irodaterületek coworking és szolgáltatott irodai konstrukcióban is bérelhetők. A környezetbarát, LEED/BREEAM minősítésű épület nemcsak energiahatékony, hanem kiemelkedően komfortos is – ideális választás azoknak a bérlőknek, akik prémium munkakörnyezetet keresnek Budapest egyik legdinamikusabban fejlődő városrészében.

Prémium coworking és szolgáltatott irodák bérlőknek

A vadonatúj DBH Serviced Office BudaPart központ exkluzív belsőépítészeti megoldásokkal és Dunára néző kilátással várja bérlőit. Az all inclusive árképzésű coworking irodák teljesen felszereltek, bútorozottak, így a bérlőknek csak az üzletükre kell fókuszálniuk. A szolgáltatás része a gyors, szélessávú internetkapcsolat, valamint az egyedi biztonsági rendszer, amely gondoskodik a zavartalan és biztonságos munkavégzésről.

Rugalmas irodahasználat kényelmi szolgáltatásokkal

szolgáltatott irodák mellett a bérlők számára elérhető:

  • kényelmes business lounge
  • teljesen felszerelt teakonyha
  • közös helyiségek használata

    Az ár tartalmaz minden költséget, beleértve a bérleti díjat, a közüzemi számlákat és a fogyasztást is. Az irodaház magas műszaki színvonala, a rugalmasan alakítható irodaterületek, valamint a panorámás kilátás hozzájárulnak a kellemes, inspiráló munkakörnyezethez. A nagy ablakok beengedik a természetes fényt, tovább növelve a munkavégzés komfortját.

Természetközeli és város közeli lokáció

DBH BudaPart a modern városi életstílust kedvelő bérlők igényeire szabva jött létre. A környéken minden fontos szolgáltatás megtalálható, ugyanakkor a Duna-part és a Kopaszi-gát közelsége nyugodt, zöld környezetet biztosít. A helyszín közel van a belvároshoz, így ideális választás mindazoknak, akik egyszerre keresik az elérhetőséget és a nyugalmat.

Virtuális iroda – költséghatékony megoldás bérlőknek

A helyszínen virtuális iroda is bérelhető, ami ideális választás a fejlődő, mobilis vállalkozások számára, akiknek fontos a professzionális megjelenés, de nincs szükségük állandó fizikai irodára.

DBH Serviced Office BudaPart irodák kiváló elhelyezkedésüknek köszönhetően autóval és tömegközlekedéssel egyaránt könnyen megközelíthetők. A belvárosi Deák tér mindössze 3,5 kilométerre található, autóval 10–15 perc alatt elérhető, tömegközlekedéssel pedig körülbelül 30 percet vesz igénybe. A közelben közlekedő 1-es villamos közvetlen összeköttetést biztosít az M4-es metróval, míg a 154-es busz meghosszabbított útvonalán közvetlenül érinti a Kopaszi-gátat és a BudaPartot is, így biztosítva a gyors és kényelmes bejutást az irodaházba.

A DBH Serviced Office BudaPart ideális választás azoknak a cégeknek, akik prémium, rugalmas és fenntartható coworking irodát keresnek Budapesten. Válassza a hatékony munkavégzést és a modern környezetet egy helyen!

Kiemelt szolgáltatások

  • 24/7 hozzáférés
  • Belső árnyékolók
  • Berendezett privát irodák
  • Biztonsági szolgálat
  • CCTV kamera rendszer
  • Dedikált parkolóhely
  • Elektromos autó töltő
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Étterem
  • Felszerelt konyha
  • Foglalható tárgyalók
  • Friss levegő ellátás
  • Futárszolgálat
  • Kártyás beléptetőrendszer
  • Akadálymentesített épület
  • Kerékpártároló
  • Kiváló tömegközlekedés
  • Klimatizált irodák
  • Lift az épületben
  • Nagy sebességű internet
  • Napi takarítás, karbantartás
  • Nyomtató és fénymásoló
  • Öltöző és zuhanyzó
  • Panorámás irodák
  • Prémium irodai bútorok
  • Recepció általi asszisztencia
  • Recepció
  • Rugalmas kondíciók
  • Stílusos közös területek
  • Szerver szoba
  • Székhelyszolgáltatás
  • Teljes körű üzemeltetés
  • Virtuális iroda bérlés
  • Zárható szekrény
  • Zöld irodaház
  • Kávé és vízautomata
  • Ingyenes tárgyaló használat

Ismerd meg új irodád környezetét!