+36 70 732 3737

DBH Serviced Office BudaPart

1117 Budapest, Dombóvári út 27.

ID: budapart

Bérlési információk  
  • Bérleti díj

    430 € / fő-től

  • Munkaállomások

    200

  • Alapterület

    2500

  • Kategória

    A+

  • Tárgyalótermek: 4 darab
  • Min. bérleti idő: 1 hónap
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Zöld minősítés: LEED Gold
  • Üzemeltetési díj: Nincs!
  • Parkolási díj: 120 €/hó/gk.

DBH Serviced Office BudaPart bemutatása

A DBH Serviced Office BudaPart a 11. kerület szívében, a BudaPart Gate Irodaházban kínál A+ kategóriás, kiadó coworking és szolgáltatott irodákat. A LEED/BREEAM minősítésű irodaház modern, környezetbarát munkakörnyezetet biztosít. A teljesen felszerelt, bútorozott irodák all inclusive konstrukcióban érhetők el. Fedezze fel a budapesti irodabérlés egyik legvonzóbb lehetőségét!

A DBH BudaPart coworking irodái bérlőknek a BudaPart Gate Irodaházban

A DBH Serviced Office BudaPart a 11. kerület egyik legmodernebb irodaházában, a BudaPart Gate második emeletén, a 1117 Budapest, Dombóvári út 27. szám alatt kínál A+ kategóriás irodákat. Az összesen 2500 m²-en elérhető irodaterületek coworking és szolgáltatott irodai konstrukcióban is bérelhetők. A környezetbarát, LEED/BREEAM minősítésű épület nemcsak energiahatékony, hanem kiemelkedően komfortos is – ideális választás azoknak a bérlőknek, akik prémium munkakörnyezetet keresnek Budapest egyik legdinamikusabban fejlődő városrészében.

Prémium coworking és szolgáltatott irodák bérlőknek

vadonatúj DBH Serviced Office BudaPart központ exkluzív belsőépítészeti megoldásokkal és Dunára néző kilátással várja bérlőit. Az all inclusive árképzésű coworking irodák teljesen felszereltek, bútorozottak, így a bérlőknek csak az üzletükre kell fókuszálniuk. A szolgáltatás része a gyors, szélessávú internetkapcsolat, valamint az egyedi biztonsági rendszer, amely gondoskodik a zavartalan és biztonságos munkavégzésről.

Rugalmas irodahasználat kényelmi szolgáltatásokkal

szolgáltatott irodák mellett a bérlők számára elérhető:

  • kényelmes business lounge
  • teljesen felszerelt teakonyha
  • közös helyiségek használata

    Az ár tartalmaz minden költséget, beleértve a bérleti díjat, a közüzemi számlákat és a fogyasztást is. Az irodaház magas műszaki színvonala, a rugalmasan alakítható irodaterületek, valamint a panorámás kilátás hozzájárulnak a kellemes, inspiráló munkakörnyezethez. A nagy ablakok beengedik a természetes fényt, tovább növelve a munkavégzés komfortját.

Természetközeli és város közeli lokáció

DBH BudaPart a modern városi életstílust kedvelő bérlők igényeire szabva jött létre. A környéken minden fontos szolgáltatás megtalálható, ugyanakkor a Duna-part és a Kopaszi-gát közelsége nyugodt, zöld környezetet biztosít. A helyszín közel van a belvároshoz, így ideális választás mindazoknak, akik egyszerre keresik az elérhetőséget és a nyugalmat.

Virtuális iroda – költséghatékony megoldás bérlőknek

A helyszínen virtuális iroda is bérelhető, ami ideális választás a fejlődő, mobilis vállalkozások számára, akiknek fontos a professzionális megjelenés, de nincs szükségük állandó fizikai irodára.

DBH Serviced Office BudaPart irodák kiváló elhelyezkedésüknek köszönhetően autóval és tömegközlekedéssel egyaránt könnyen megközelíthetők. A belvárosi Deák tér mindössze 3,5 kilométerre található, autóval 10–15 perc alatt elérhető, tömegközlekedéssel pedig körülbelül 30 percet vesz igénybe. A közelben közlekedő 1-es villamos közvetlen összeköttetést biztosít az M4-es metróval, míg a 154-es busz meghosszabbított útvonalán közvetlenül érinti a Kopaszi-gátat és a BudaPartot is, így biztosítva a gyors és kényelmes bejutást az irodaházba.

A DBH Serviced Office BudaPart ideális választás azoknak a cégeknek, akik prémium, rugalmas és fenntartható coworking irodát keresnek Budapesten. Válassza a hatékony munkavégzést és a modern környezetet egy helyen!

Kiemelt szolgáltatások

  • 24/7 hozzáférés
  • Belső árnyékolók
  • Berendezett privát irodák
  • Biztonsági szolgálat
  • CCTV kamera rendszer
  • Dedikált parkolóhely
  • Elektromos autó töltő
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Étterem
  • Felszerelt konyha
  • Foglalható tárgyalók
  • Friss levegő ellátás
  • Futárszolgálat
  • Kártyás beléptetőrendszer
  • Akadálymentesített épület
  • Kerékpártároló
  • Kiváló tömegközlekedés
  • Klimatizált irodák
  • Lift az épületben
  • Nagy sebességű internet
  • Napi takarítás, karbantartás
  • Nyomtató és fénymásoló
  • Öltöző és zuhanyzó
  • Panorámás irodák
  • Prémium irodai bútorok
  • Recepció általi asszisztencia
  • Recepció
  • Rugalmas kondíciók
  • Stílusos közös területek
  • Szerver szoba
  • Székhelyszolgáltatás
  • Teljes körű üzemeltetés
  • Virtuális iroda bérlés
  • Zárható szekrény
  • Zöld irodaház
  • Kávé és vízautomata
  • Ingyenes tárgyaló használat

Ismerd meg új irodád környezetét!